П`ятниця, 17.05.2024, 10:55

Вітаю Вас Гость | RSS
 
   Тужанівська ЗОШ І-ІІ ст.
                                                                                                                                                         
                                                   
                                                     
                     
                                                       Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, 
                                         якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. (А. Барбюс)


Шановні відвідувачі!
Ми радо вітаємо Вас на 
сторінках нашого сайту.
Директор школи 
               Іванна Мельник


Категорії розділу 
документи [45]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





Каталог файлів


Головна » Файли » охорона праці » документи

Посадова інструкція соціального педагога
22.02.2012, 13:17

                                                                                                   Затверджую

                                                                                                                                                                                                                                                   Директор  школи

                                                                                                                                                                                                                                                                                 І.М.Мельник

                                                                                                                                                

 

                                        Посадова   інструкція

                    соціального  педагога

 

 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:

1.1.  Ця посадова інструкція розроблена на основі Закону України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”,  „Положення про психологічну службу в системі освіти України”, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 03.05.1999 р. № 127, „Типового положення про центри практичної пcихології та соціальної роботи”, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15.08.2000 р. № 386 та інших нормативних документів, що регламентують діяльність психологічної служби в системі освіти України.

1.2. Соціальний педагог призначається на посаду і звільняється з неї керівником  районного відділу освіти за поданням директора школи.

1.3. Соціальний педагог повинен мати вищу спеціальну педагогічну освіту.

1.4.Соціальний педагог підпорядкований безпосередньо директору школи.

1.5. Соціальний педагог адміністративно підпорядковується безпосередньо директорові школи.

1.6. У  своїй діяльності соціальний педагог керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, законами України з питань освіти, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями відповідних органів виконавчої влади, Етичним кодексом спеціалістів із соціальної роботи, методичними рекомендаціями Українського науково-методичного, обласного, районного центру практичної психології і соціальної роботи, а також Статутом, нормативно-правовими актами навчального закладу, трудовою угодою, цією Інструкцією.

 

ІІ. ФУНКЦІЇ:

Соціальний педагог здійснює такі функції:

2.1.Здійснює посередництво між основними навчально-виховними установами, сім’єю, трудовими колективами, громадськістю.

2.2. Організовує взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу з метою створення умов для всебічного розвитку дітей і підлітків.

2.3. Сприяє участі вихованців у науковій, технологічній, художній творчості, спортивній суспільно-корисній діяльності, виявленню задатків, обдарувань, розкриттю здібностей, талантів.

2.4. Дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнівської молоді.

2.5.Залучає до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої творчої роботи різні установи, громадські організації, творчі спілки, окремих громадян.

2.6. Впливає на подолання особистісних, міжособистісних, внутрішньо сімейних конфліктів.

2.7. Надає консультативну соціальну, психологічно-педагогічну допомогу дітям і підліткам, групам соціального ризику, дітям, які потребують піклування тощо.

2.8. Здійснює соціальний супровід неповнолітніх дітей з девіантною поведінкою та соціальну адаптацію їх сімей. Захист дитини від будь-яких форм фізичного і психічного насильства, запобігання вживанню ними алкоголю, наркотичних речовин, іншим шкідливим звичкам, пропагування здорового способу життя.

2.9. Здійснює профілактику правопорушень неповнолітніх, дитячого побутового, дорожно-транспортного травматизму.

2.10. Здійснює корекцію відхилень у поведінці школярів, молоді.

2.11. Надає допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів.

2.12.Здійснює просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу.

 

ІІІ. ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ:

Соціальний педагог виконує такі посадові обов’язки:

3.1. Виконує свої функціональні обов’язки на високому професійному рівні, виходячи із завдань освітньої політики Міністерства освіти і науки України.

3.2. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, отриманих в процесі роботи, якщо це може завдати шкоду дитині чи її оточенню.

3.3.  Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.

3.4. Здійснює посередництво та організовує взаємодію навчальних закладів, сім’ї, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції тощо, державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її благополучного розвитку.

3.5. Пропагує здоровий спосіб життя, підвищує рівень соціальної обізнаності педагогічних працівників та батьків.

3.6.  Проводить соціально необхідну роботу щодо організації спілкування дітей і дорослих за місцем проживання, у мікрорайоні, сімейно-сусідських спільнотах.

3.7. Сприяє розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у науковій, технічній, художній творчості; залучає громадські організації, творчі спілки, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи.

3.8. Надає необхідну консультативну психолого-педагогічну допомогу дитячим молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування; займається профілактикою правопорушень неповнолітніх; дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді тощо.

3.9. Використовує в своїй професійній діяльності виключно методики, технології, методи, що пройшли соціально-психологічну експертизу в обласному (районному) центрі практичної психології і соціальної роботи.

3.10. Бере участь у роботі педагогічної ради школи; інформує педагогічну раду школи про завдання, зміст і деякі результати соціально-педагогічної роботи.

3.11. Планує свою роботу, виходячи з нормативів часу на види робіт, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки від 07.12.1996 р. № 339 (Інф.збірник Міністерства освіти і науки України.- 2000. - № 20).

3.12.  Подає статистичні звіти про роботу в міській центр практичної психології і соціальної роботи або методисту, який відповідає за психологічну службу.

3.13. Будує свою діяльність на засадах довіри в тісній взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу.

3.14. Турбується про здоров’я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

3.15. Надає допомогу класним керівникам щодо складання соціальних паспортів класних керівників.

3.16.  Надає інформацію до відділу освіти щодо відомостей, які містяться у соціальних паспортах класів.

3.17.  Веде наступну документацію:

журнал обліку сімей, які знаходяться у соціально-небезпечному стані;

список багатодітних сімей;

список дітей із малозабезпечених сімей;

список дітей – інвалідів;

список дітей та підлітків „групи ризику”;

план роботи на рік;

список дітей – сиріт, що знаходяться під опікою (на підставі документів);

акти обстеження сімей.

Всі списки розглядаються на засіданнях ради профілактики правопорушень і затверджуються щорічно директором школи.

3.18. Підвищує свою кваліфікацію.

 

IV. ПРАВА:

4.1. Соціальний педагог навчального закладу за своїм статусом належить до педагогічних працівників і, відповідно до чинного законодавства, користується всіма правами і гарантіями передбаченими для них.

4.2. Соціальний педагог має право на окреме, спеціально обладнане приміщення для проведення діагностичної, консультативної, розвивальної та корекційної роботи згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 19.10.2001 р. № 691 „Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів”.

4.3.  З  метою розв’язання конфліктних випадків соціальний педагог має право подати звернення до районного або обласного центру практичної психології і соціальної роботи на предмет експертизи своєї професійної діяльності.

4.4. Підвищення кваліфікації та  проходження атестації на відповідну кваліфікаційну категорію, не рідше одного разу в 5 років.

 

V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:

5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту чи Правил внутрішнього розпорядку школи, інших локальних актів, законних розпоряджень адміністрації, посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією, соціальний педагог несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.2. За нанесення учасникам навчально-виховного процесу збитків в результаті виконання (не виконання) своїх посадових повноважень соціальний педагог несе відповідальність у порядку і в межах, встановлених трудовим і цивільним законодавством України.

5.3. Відповідає за конфіденційність інформації про вади розвитку дитини, особисте життя сім’ї, педагогів тощо.

5.4.  За дотримання вимог безпеки як на своєму робочому місці так і під час загальних заходів.

VI. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ:

Соціальний педагог:

6.1. Працює за графіком,складеним виходячи із 20-годинного робочого  тижня і затвердженого директором школи.

6.1. Співпрацює з усіма представниками навчально-виховного процесу. Професійно підпорядкований практичному психологу райвідділу освіти.

6.2. Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.

6.3. Систематично обмінюється інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та педагогічними працівниками школи.

6.4. Подає директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіт про роботу.

Розроблено:

Заступником директора школи,який відповідає

за організацію роботи з безпеки життєдіяльності ___________________________

 

Посадову інструкцію отримала

І з її змістом ознайомлена: _________________________________


 

Категорія: документи | Додав: melnyk
Переглядів: 4026 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:


Вхід на сайт


Свята та події
в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Пошук

посилання                    
МОН України


_______
_______
відділ освіти 
Миколаївської РДА
_______
_______

_______
Миколаївська РДА




Друзі сайту

  • Веринська ЗОШ І-ІІ ступенів 
    Держівська ЗОШ І-ІІ ст.
     



    Освітній портал