П`ятниця, 17.05.2024, 13:23

Вітаю Вас Гость | RSS
 
   Тужанівська ЗОШ І-ІІ ст.
                                                                                                                                                         
                                                   
                                                     
                     
                                                       Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, 
                                         якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. (А. Барбюс)


Шановні відвідувачі!
Ми радо вітаємо Вас на 
сторінках нашого сайту.
Директор школи 
               Іванна Мельник


Категорії розділу 
документи [45]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





Каталог файлів


Головна » Файли » охорона праці » документи

Посадова інструкція заступника директора школи з НВР
22.02.2012, 12:29

  Посадова інструкція заступника директора школи  з НВР

1.Загальні положення

     1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифо-кваліфікаційної характеристики заступника директора школи.

          Під час розробки Інструкції враховувалися рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітніх закладах Міністерства освіти України.

      1.2.Заступник директора школи з навчально-виховної роботи призначається на посаду і звільняється з неї керівником відділу освіти за поданням директора школи.

На період відпустки чи тимчасової непрацездатності заступника директора школи з навчально-виховної роботи його обов'язки можуть бути покладені на вчителя з числа найбільш досвідчених педагогів.Тимчасове виконання обов'язків у таких випадках здійснюється на підставі наказу директора школи,виданого з дотриманням норм законодавства про працю.

      1.3.Заступник директора школи з навчально-вихоної роботи повинен мати вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше ніж 5 років на педагогічних чи керівних посадах.

      1.4.Заступник директора школи з навчально-виховної роботи підпорядковується безпосередньо директору школи.

      1.5.У своїй роботі заступник директора школи з навчально-виховної роботи (далі заступник директора школи) керується Конституцією України,Законом України «Про освіту»,Указами Президента України,рішеннями Кабінету Міністрів України та органами управління освітою всіх рівнів з питань навчання і виховання учнів,трудовим законодавством,правилами і нормами охорони праці,техніки безпеки і протипожежної охорони,а також Статутом,локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку,наказами і розпорядженнями директора,цією Інструкцією).

Заступник директора школи дотримується Конвенції про права дитини.

 

     ІІ.Завдання та обов'язки

                   Основними напрямами діяльності заступника директора школи є:

      2.1.Організація навчально-виховного процесу в школі,управління ним і контроль за розвитком цього процесу.

      2.2.Методичне керівництво педагогічним колективом.

      2.3.Забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному процесі.

                  Заступник директора школи виконує такі посадові обов'язки:

      2.4.Організовує поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу.

      2.5.Координує роботу вчителів та інших педагогічних працівників з виконання навчальних планів і програм.

      2.6.Організовує і координує розробку необхідної навчально-методичної документації.

      2.7.Здійснює систематичний контроль за якістю навчального та виховного процесів,об'єктивністю оцінювання результа- тів освітньої підготовки учнів,роботою гуртків і факультативів,відвідує уроки та інші види навчальних занять,що проводя- ться педагогічними працівниками школи,аналізує їхні форму та зміст,доводить результати аналізу до відома педагогів.

      2.8.Організовує роботу з підготовки й проведення державної підсумкової атестації.

      2.9.Організовує просвітницьку роботу серед батьків,приймає батьків(осіб,які їх замінюють) з питань організації навчаль-но-виховного процесу.

     2.10.Надає допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій.

     2.11.Здійснює контроль за навчальним навантаженням учнів.

     2.12.Складає розклад навчальних занять та іншої освітньої,в тому числі й культурно-розважальної діяльності,забезпечує якісну і своєчасну заміну уроків тимчасово відсутніх вчителів.

     2.13.Забезпечує своєчасну підготовку встановленої звітної документації,контролює правильне і своєчасне ведення вчите-    лями класних журналів,іншої документації.

     2.14.Здійснює заходи щодо збереження контингенту учнів.

     2.15.Контролює дотримання учнями правил для учнів.

     2.16.Бере участь у підборі та розстановці педагогічних кадрів,організовує підвищення кваліфікації та рівня професійної майстерності,керує роботою методичних об'єднань,підвищує свою кваліфікацію

     2.17.Бере участь у підготовці й проведенні атестації педагогічних та інших працівників школи.

     2.18.Здійснює заходи щодо забезпечення навчальних кабінетів сучасним обладнанням,наочними посібниками ,технічними засобами навчання,навчальною літературою,фаховими журналами та газетами.

     2.19.Організовує роботу з дотримання в навчальному процесі норм і правил охорони праці.

     2.20.Здійснює контроль за безпечним станом обладнання,приладів,технічних і наочних засобів навчання,які використову-ються в навчальному процесі.

     2.21.Дозволяє проведення навчального процесу з учнями за наявності обладнаних для таких цілей навчальних приміщень,

що відповідають нормам і правилам безпеки життєдіяльності і прийняті до експлуатації з укладанням відповідного акту.

     2.22.Організовує за участю завгоспа школи своєчасне та якісне проведення паспортизації навчальних кабінетів,майстерні,

спортзалу,а також підсобних приміщень.

     2.23.Складає на підставі даних,отриманих від медичного закладу,списки осіб,які підлягають періодичному медичному ог-ляду.

     2.24.Організовує розробку і періодичний перегляд (не менше одного разу на 5 років) інструкцій з охорони праці,а також розділів,що стосуються вимог безпеки життєдіяльності,в методичних вказівках до виконання практичних і лабораторних ро-біт.

     2.25.Контролює своєчасне проведення інструктажів для учнів,їх реєстрацію у відповідному журналі.

     2.26.Спільно із вчителем ОБЖ визначає методику,порядок навчання правил дорожнього руху,поведінки на воді та вулиці,

пожежної безпеки.Здійснює перевірку зазначених знань учнів.

     2.27.Здійснює спільно з профспілковим комітетом адміністративно-господарський контроль за дотриманням правил без –печного користування навчальними приладами та обладнанням,хімічними реактивами,наочними посібниками,шкільними меблями та їх зберіганням.Своєчасно вживає заходів щодо вилучення хімічних реактивів,навчального обладнання,приладів,

не передбачених переліком,в тому числі саморобних,встановлених у майстерні,навчальних та інших приміщеннях без відпо-відного акту-дозволу;зупиняє навчальний процес у приміщеннях школи,якщо там створюються небезпечні для здоров'я пра-цівників та учнів умови.

     2.28.З'ясовує істобставини нещасних випадків,що сталися з працівниками,учнями.

     2.29.Дотримується етичних норм поведінки,які відповідають громадському статусу педагога,в школі,побуті,в громадсь –ких місцях.

     2.30.Надає учнівським колективам допомогу у проведенні оздоровчих,культурно-освітніх та інших заходів.

     2.31.Проходить періодичні медичні обстеження.

 

        ІІІ.Права

Заступник дирктора школи має право в межах своєї компетенції:

     3.1.Бути присутнім на будь-яких заняттях,які проводяться з учнями школи(без права входити в клас після початку заняття без термінової потреби і робити зауваження вчителеві під час заняття).

     3.2.Давати обов'язкові для виконання розпорядження безпосередньо підпорядкованим йому працівникам.

     3.3.Притягати до дисциплінарної відповідальності учнів за вчинки,які дезорганізують навчально-виховний процес,у поря-дку,визначеному Статутом школи й Правилами  заохочення й покарання учнів.

     3.4.Вносити в разі потреби тимчасові зміни до розкладу занять,відміняти заняття,тимчасово об'єднувати в групи і класи для проведення спільних занять.

 

       ІY.Відповідальність

     4.1.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи,законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів,посадових обов'язків,встановлених цією Інструкцією,в тому числі за невикористання наданих прав,заступник директора школи несе дисциплінарну  відповіда-льність у порядку,визначеному трудовим законодавством.За грубе порушення може бути застосоване звільнення.

    4.2.За застосування(в тому числі одноразове)методів виховання,пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над осо –бистістю учня,а також скоєння іншого аморального вчинку заступник директора школи може бути звільнений з посади від –повідно до трудового законодавства.

     4.3.За порушення правил пожежної безпеки,охорони праці,санітарно-гігієнічних норм організації навчально-виховного процесу заступник директора школи притягається до адміністративної відповідальності в порядку і у випадках,передбачених адміністративним законодавством.

     4.4.За завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'язку з виконанням(невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки заступник директора школи несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах,встановлених трудовим і/чи циві-льним законодавством.

 

        Y.Повинен знати

      5.1.Методику та вміти складати розклад уроків,консультацій,факультативів,курсів за вибором з урахуванням специфіки предметів відповідно до навчального плану,враховуючи побажання вчителів,гігієнічні вимоги до збереження здоров'я дітей.

      5.2.Особливості навчальних планів і програм та зміни до них,організовувати контроль за їх виконанням.

      5.3.Форми і методи контролю за якістю навчально-виховного процесу.

      5.4.Основні вимоги до підбору і розстановки педагогічних кадрів.

      5.5.Психологічні основи педагогічної праці.

      5.6.Володіти такими нестандартними активними формами навчання,як:ділові ігри,моделювання та аналіз педагогічних ситуацій,робота в мікрогрупах,парах та ін.

      5.7.Обирати для школи на основі діяльності педколективу педагогічну проблему,визначати основні напрями методичної роботи у школі на вирішення особистих та шкільних педагогічних проблем.

      5.8.Можливості використання вчителів у позаурочних час.

      5.9.Психологічні особливості учнів різних вікових груп,форм і методів роботи з ними.

     5.10.Форми та зміст усієї обліково-звітної документації з навчально-виховної роботи,порядок і терміни підготовки облі –ко-звітної документації.

     5.11.Вимоги нормативних документів з питань безпеки життєдіяльності.

     5.12.Правила користування засобами пожежогасіння та надання медичної допомоги.

 

       YІ.Кваліфікаційні вимоги

      6.1.Вміти визначати основні завдання організації та напрямки вдосконалення навчально-виховного процесу,організацій-но-педагогічні заходи з їх реалізації.

      6.2.Регулювати навчальне навантаження учнів,беручи до уваги роботу гуртків і час виконання домашніх завдань,та орга-нізовувати роботу для запобігання перевантаження учнів.

      6.3.Здійснювати особистий контроль за групами учнів з низьким рівнем успішності і поведінки та обдарованими дітьми.

      6.4.Організовувати роботу з дітьми,які отримали завдання на літо.

      6.5.Організовувати підготовку та проведення внутрішкільних олімпіад,спільно з учителями комплектувати команди для участі в районних олімпіадах.

      6.6.Вивчати стан викладання основ наук у школі,вміти аналізувати успіхи та недоліки в роботі кожного вчителя з питань організації процесу навчання.

      6.7.Організовувати та контролювати роботу вчителів з відстаючими та обдарованими дітьми.

      6.8.Уміти правильно оцінювати інформацію про рівень знань учнів і виробляти оптимальні методи роботи з ними.

      6.9.Вміти на основі педагогічного спостереження та аналізу готувати матеріали до розпорядчих документів у школі.

     6.10.Контролювати якість ведення шкільної документації.                                                                                                                  .    6.11.Брати участь в організації та проведенні атестації педагогічних працівників.

     6.12.Організовувати методичну роботу в школі,грунтуючись на рекомендаціях з організації методичної роботи з педагогічними кадрами в установах освіти України та наказом по школі про організацію методичної роботи на навчальний рік.

     6.13.Вміти аналізувати ефективність методичної роботи в школі.

     6.14.Організовувати вивчення,впровадження перспективного педагогічного досвіду,прогресивних педагогічних техноло-гій учителями,надавати допомогу тим із них,хто її потребує.

     6.15.Вміти вести індивідуальну роботу з батьками учнів та з учнями.

     6.16.Входить в шкільну постійно діючу атестаційну комісію з питань перевірки знань з безпеки життєдіяльності.

     6.17.Раз на три роки проходить наввчання з питань безпеки життєдіяльності.

 

      YІІ.Взаємовідносини (зв'язки за посадою)  

     7.1.Працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком,затвердженим директором школи.

      7.2.Самостійно планує  свою роботу на навчальний рік та семестр.План роботи затверджується директором школи не пізніше як за 5 днів до початку запланованого періоду.

      7.3.Подає директору школи письмовий звіт про свою діяльність протягом 10-ти днів після закінчення кожного навчаль-ного семестру.

      7.4.Отримує від директора школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру,ознайом –люється з відповідними документами.

     7.5.Систематично обмінюється інформацією з питань,які належать до його компетенції,з педагогічними працівниками,

педагогом-організатором та соціальним педагогом.

     7.6.Виконує обов'язки директора школи в період тимчасової його відсутності.Виконання обов'язків директора здійснюється відповідно до трудового законодавства і Статуту школи на підставі наказу директора чи наказкерівника відділу освіти.                                                                                                                                                      Посадову інструкцію отримала

 і з її змістом ознайомлена           _____________________ 

Категорія: документи | Додав: melnyk
Переглядів: 5578 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:


Вхід на сайт


Свята та події
в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Пошук

посилання                    
МОН України


_______
_______
відділ освіти 
Миколаївської РДА
_______
_______

_______
Миколаївська РДА




Друзі сайту

  • Веринська ЗОШ І-ІІ ступенів 
    Держівська ЗОШ І-ІІ ст.
     



    Освітній портал