Неділя, 19.05.2024, 02:50

Вітаю Вас Гость | RSS
 
   Тужанівська ЗОШ І-ІІ ст.
                                                                                                                                                         
                                                   
                                                     
                     
                                                       Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, 
                                         якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. (А. Барбюс)


Шановні відвідувачі!
Ми радо вітаємо Вас на 
сторінках нашого сайту.
Директор школи 
               Іванна Мельник


Категорії розділу 
навчання під час карантину [113]
закінчення 2019-2020 н.р. [39]
оголошення [37]
стрічка шкільних новин [295]
режим роботи навчального закладу [7]
план роботи школи [12]
вітаємо! [81]
увага!конкурс! [19]
увага!акція! [8]
благодійність [1]
відзначаємо: [32]
поетична сторінка [12]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





Головна » 2015 » Березень » 4 » Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з математики у 2015 році
12:06
Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з математики у 2015 році

Для проведення атестації з математики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів у класі менша 10, то по одному варіанту на кожного з них). Пропонується розділити завдання на три частини.

Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі відмічена тільки одна літера, якою позначено правильну відповідь. При цьому учень (учениця) не повинен (-на) аргументувати свій вибір.

Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.

Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень (учениця) навів (навела) розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини вчитель оцінює відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні повинні бути завчасно ознайомлені.

Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із 3 завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.

У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії в орієнтовному співвідношенні 2:1. Також завдання мають охоплювати весь курс математики за 5-9 класи.

Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного навчального закладу.

Атестація з математики проводиться упродовж 135 хв.

Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу упродовж 180 хвилин.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Категорія: закінчення 2019-2020 н.р. | Переглядів: 659 | Додав: melnyk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:


Вхід на сайт


Свята та події
в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Пошук
 
Ми у FACEBOOK



посилання                    
МОН України


_______
_______
відділ освіти 
Миколаївської РДА
_______
_______

_______
Миколаївська РДА




Друзі сайту

  • Веринська ЗОШ І-ІІ ступенів 
    Держівська ЗОШ І-ІІ ст.
     



    Освітній портал