1.Опишіть серцевий цикл і поясніть біологічне значення діастоли. 2.Опишіть велике коло кровообігу та розкрийте його біологічне значення. 3.Опишіть мале коло кровообігу та розкрийте його біологічне значення. 4.Поясніть взаємозв´язок між гіподинамією та виникненням захворювань кровоносної системи. 5.Ви потрапили в ситуацію,коли необхідно надати першу допомогу людям при кровотечі. В однієї людини - ушкодження шкіри пальця на руці,в іншої - пульсуючий потік світло-червоної крові з рани. Обгрунтуйте і вкажіть послідовність заходів першої допомоги потерпілим в описаній ситуації. 6.Укажіть причини серцево-судинних захворювань і складіть план заходів їхньої профілактики. 7.Ви потрапили в ситуацію,коли необхідно надати першу допомогу людям при кровотечі. В однієї людини - ушкодження шкіри на стопі,в іншої - рана на передпліччі з великою втратою крові темно-червоного кольору. Обгрунтуйте і вкажіть послідовність заходів першої допомоги потерпілим в описаній ситуації. 8.Під час виконання лабораторної роботи вивчалась реакція серцево-судинної системи на навантаження. У першого учня кількість ударів пульсу за 1хв сидячи становила 60,а після десяти присідань -73. У другого - відповідно 60 та 80. Проаналізуйте та поясніть одержані результати. 9.Поясніть взаємозв´язок будови і функцій лейкоцитів та еритроцитів. |