Якими характерними рисами відрізняється дитина Індиго? • незвичайно усвідомлює себе із самого дитинства;
• цілеспрямована і наполеглива, що часом може переходити в упертість;
• без
ніяковіння повідомляє вам про те, чого прагне; всі свої вчинки вона
здійснює відповідно до власних відчуттів і веління здорового глузду;
• має сильно розвинену інтуїцію,
• характерна висока
самооцінка й відчуття власної значимості; з найменших років дитина
демонструє навколишнім свою «унікальність», «видатні якості»,
«царственість»; для неї не існує авторитетів і кумирів;
• у неї власний погляд на навколишній світ. Як правило, цей погляд з батьківським не збігається;
• часто
порушує загальноприйняті правила й заборони; відмовляється підкорятися
тиску, але з іншої сторони проявляє готовність до співробітництва й
спільної творчості. Будь-які шантажі, угоди, «традиційні заходи впливу»
(«Зараз прийде Баба Яга й з'їсть тебе!») на неї ніяк не діють;
• дуже
високо чутлива до фальші у всіх її проявах, що часом приводить до
неврозів і психосоматичних захворювань. Готова практично "з кулаками"
відстоювати свою правду, а з іншої сторони проявляє миролюбство й жаль;
• іноді має чітко виявлені екстрасенсорні або цілительські здібності,
• концентрується на якомусь виді творчості, при цьому найчастіше порушуючи всі догми класичних шкіл мистецтв;
• має
непосидючість і гіперактивність і відразу високу зосередженість на
справі, що є для неї цікавою, але на дуже короткий термін;
• схильна до фобій (у тому числі до страху втрати близької людини або своєї смерті);
• може страждати порушенням сну, нічними кошмарами;
• не терпить насильства ні над навколишнім світом (тваринами, рослинами, іншими людьми), ні над собою;
• воліє
вчитися тільки на своїх помилках, тобто одержувати знання на особистому
досвіді, аніж наполегливо зубрити навчальний матеріал;
• швидко
вибирає власний спосіб навчання і невідступно використовує його, навіть
якщо він не збігається з думкою батьків і вчителів;
• у компанії звичайних дітей почувається дуже незатишно. Може скаржитися батькам на те, що «її зовсім ніхто не розуміє». |