Захід-реквієм вшанування Героїв майдану «Небесна сотня» у нашій школі відбувся 26.02.2015р.
Час… У кожного із нас з ним свої " рахунки ", а у України – особливі: багато років боротьби за Незалежність! І ось XXI ст. Вибух непокори і гідності проти тих, хто ціною брехні і хворих амбіцій хотів повернути Україну назад в рабство. Та воля людей і прагнення до цивілізованого людського життя перемагає. Пророчі слова Т.Г.Шевченка підняли тих, хто ціною власного життя залишиться в пам’яті українського народу як герої «Небесної сотні».
Вшанувати їх подвиг і самопожертву зібралася вся школа . За допомогою інтерактивних технічних засобів, діти мали можливість побачити все те, з чого розпочинались події, які сколихнули весь світ. Усі свої хвилювання, за невинно убитих та долю країни, учні передали у віршах та піснях.
Завдяки заходу пам’яті Героїв майд
... Читати далі »
Атестацію з предметів суспільно-гуманітарного циклу рекомендуємо проводити у вигляді контрольних робіт або стандартизованих завдань у тестовій формі.
Зміст контрольних робіт має відповідати навчальним програмам та змісту підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Атестація з усіх предметів суспільно-гуманітарного циклу проводиться упродовж 90 хвилин.
Історія України. Всесвітня історія (9 та 11 класи)
Атестаційні роботи мають включати завдання базового рівня хронологічних та карт
... Читати далі »
Для проведення атестації з математики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів у класі менша 10, то по одному варіанту на кожного з них). Пропонується розділити завдання на три частини.
Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі відмічена тільки одна літера, якою позначено правильну відповідь. При цьому учень (учениця) не повинен (-на) аргументувати свій вибір.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання
... Читати далі »
Проходження атестації в основній школі з української мови є обов’язковим.
Ефективною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів є контрольний текстовий диктант. Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила, ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації, належним чином оформляти роботу. Перевірка здійснюється фронтально за звичною методикою.
На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту.
За обсягом тексти диктантів повинні містити 160 -170 слів
... Читати далі »
Міністерством освіти і науки підписано наказ про проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2014/15 навчальному році, яким визначено терміни проведення ДПА у 4-х, 9-х та 11-х класах, а також орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань.